Suggesties

Welkom bij de ideënbus van Looptijden.nl, Fietstijden.nl en Schaatsprestaties.nl. Hier kun je suggesties opperen en stemmen voor features die je graag wil zien.
Noem s.v.p. ook je gebruikersnaam in je suggestie voor eventuele extra vragen.

Ik stel voor ...

U hebt al uw stemmen gebruikt en kan daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee weer verwijderen.
  • Om ideeën te zien waar u op hebt gestemd selecteert u het "Mijn feedback" filter en selecteert u "Mijn open ideeën".
(Denken…)

Voer uw idee in en we zullen zoeken of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u ondersteunen en becommentariëren.

Als het niet bestaat, kunt u uw idee plaatsen zodat anderen het kunnen ondersteunen.

Voer uw idee in en we zullen zoeken of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

1. Zone vermelden tijdens de training

Het zou leuk zijn als er tijdens de training wordt verteld dat je in een zone moet lopen (bv groene zone) en als je er bent gezegd wordt groene zone bereikt. Ga je te snel gezegd wordt blijf in de groene zone . Andersom ga je te langzaam in de zone je verteld wordt dat je de zone moet bijhouden. Bij de tempo versnellingen het zelfde verhaal.

18 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    Je hebt nog over! (?) (Denken…)
    4 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

Wij werken met hartslagzones, aan de hand van je hartslag wordt gezegd in welke zone je valt. De hartslagzone kan je vergelijken met snelheidszones omdat hoe harder je gaat, hoe harder je hart tekeer gaat.

2. Mijn idee is een simpeler display met grotere cijfers in drie blokken

Veel renners hebben een leesbril en kunnen zonder leesbril (met een fietsbril) de display niet aflezen. Dus in drie blokken grotere cijfers a.u.b.
    Verder lof voor de uitstekende app. Afleesbaarheid weerhoud mij van gebruik op dit moment.

16 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    afgewezen  ·  0 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
  3. TOMTOM CARDIO HORLOGE KOPPELEN

Graag zou ik mijn TomTom Runner2 Cardio koppelen aan de looptijden site/app, zodat ik mijn hartslagverloop direct gekoppeld zie (dus niet separaat files importeren).

15 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    afgewezen  ·  4 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
  4. Bluetooth hartslagband, ook voor windows phone gebruikers toegankelijk maken.

Ik ben nu al ruim 2 jaar looptijden gebruiker, en doe dit al die tijd in combinatie met een windows phone. Het wordt nu wel eens tijd, met de invoering van bluetooth 4.0 op de WP, dat er ook een mogelijkheid wordt geboden, om met een hartslagmeter te trainen.

12 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    afgewezen  ·  2 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
  5. 7,5 km schema

Ik mis nog een hardloopschema van 7,5 km tussen alle trainingsschema'is. 5 lukt me nu wel en 10 is me (nog) teveel...

11 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  6. Looptijden.nl App voor de Microsoft Band

Hartslagmetingen zijn nu inderdaad alleen te integreren in geval van een Android of iPhone in combinatie met een Polar hartslagband.

Er is helaas nog niets voor de Windows Phone. Mogelijk is hier geen geschikte hartslagmeter voor te vinden op dit moment? Dat hoeft mogelijk niet als er iets ontwikkeld wordt voor de Microsoft Band, die op zijn beurt met de Windows Phone, en Android en iPhone communiceert.

Wat gaat Looptijden.nl doen met de Microsoft Band? Een polsband die wordt gedragen als een horloge, waarbij met meedragen van een mobiel een optie is geworden.

In USA al enige tijd beschikbaar, nu…

7 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    afgewezen  ·  2 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
  7. graag playlist kunnen kiezen vanuit de app op windows mobile 10.

Kan er ook een optie komen om playlists te kunnen kiezen vanuit de app? Net zoals in runtastic of zoals in de iphone versie.
    Zodat ik niet eerst de muziekapp moet starten alvorens ik looptijden opstart?

4 stemmen
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  8. Bestaande Windows Phone app heeft dringend update nodig!

Want:
    - De navigatie in de app werkt knullig met aparte "terug"-knopjes terwijl de <-- ook gewoon werkt. Je springt alleen continu terug naar het hoofdscherm.

- Verder kun je in het hardloopspel - de enige reden dat ik de app überhaupt nog gebruik - niet altijd zien wat je ranking is, omdat het scherm niet verder naar beneden wil scrollen. (Alleen in WP 10 last van overigens)

- De 'hoogte'-grafiek loopt uit het scherm.

- Als je betaalt voor de app is niet duidelijk dat de aparte functies ook werken. Ik kreeg ineesn spontaan een aanmoediging via Facebook. Geen…

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  9. Hoogtemeters van kaart gebruiken?

Allereerst mijn complimenten voor de website. Ik gebruik hem graag en vaak.
    Recent las ik een bericht op de website dat het bepalen van hoogtemeters me de GPS behoorlijk onnauwkeurig is. Misschien is het een idee om niet de GPS daarvoor te gebuiken maar de deze week gratis beschikbaar gestelde hoogtekaart van Nederland?
    Ik denk dan afstandmeten.nl al langer een dergelijke hoogtekaart gebruikt. Hun gegevens zijn veel betrouwbaarder dan hier.
    Vooral in een heuvelrijke omgeving waar ik veel loop is dat prettig.

Zie onderstaande link:
    http://www.binnenlandsbestuur.nl/digitaal/nieuws/digitale-hoogtekaart-komt-vrij-beschikbaar.9212211.lynkx?utm_source=BB%20R_en_M%202014-03-07&utm_medium=link&utm_campaign=nieuws

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    0 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

Goede tip! Afstandmeten gebruikt data van Google. Omdat de Looptiden.nl app ook in het buitenland moet werken hebben we hier helaas niks aan, maar wellicht verwerkt Google het in haar Maps service en dan gebruiken we het indirect.

10. 1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    2 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

Dit kan al via een omweg met de viivaa (ofzo) waarmee je ANT+ kan omzetten in Bluetooth 4.0 wat ondersteund wordt in de app. ANT+ wordt steeds vaker vervangen door het nieuwere bluetooth 4.0. Wij ondersteunen de laatste dus ook.

11. Hardloopspel. Indien men in dezelfde tegel begint en eindigd de gehele afstand in deze tegel gebruiken, ook al loop je over andere tegels

Ik bepaal tijdens het lopen mij route, omdat ik in de buurt van een kruispunt van tegels woon loop ik meerdere stukjes over diverse tegels. Ik zou graag zien dat de gehele afstand van een loop wordt bijgeteld bij de tegel waar ik start en stop.

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  12. Site in het Engels!

Ik probeerde het hardloopspel uit te leggen aan een buitenlandse collega. Was nog niet zo makkelijk (http://hardloopspel.nl/)

Moet je natuurlijk wél de ambitie hebben om de app uit te brengen in het buitenlands. Snap ik ;)

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  13. kado

het zou fijn zijn om het welkomskado wat beloofd is bij inschrijving ook daadwerkelijk te ontvangen

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  14. Ik heb een Suunto sporthorloge en importeer nu de file handmatig in mijn Looptijden. Het zou geweldig zijn als dat makkelijker kon.

Ik heb een Suunto sporthorloge en importeer nu de file handmatig in mijn Looptijden. Het zou geweldig zijn als dat makkelijker kon.

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    2 reacties  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
  15. 10 km in 45 min. schema

Ik heb een trainingsschema voor 10km in 50 minuten afgerond. de volgende stap is 10Km in 40 minuten deze is wel heel erg groot.
    kan er nog een schema tussen komen?

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
  16. spibelt

Best jammer dat na het afsluiten van een jaarabonnement de spibelt maar niet kom, half april is al heeeel lang voorbij.
    Voel mij opgelicht

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)
    1 reactie  ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
  17. app voor iphone te verbeteren

Nu ruim een maand maak ik gebruik van de app. Ik liep in mei 2015 15 km binnen 1.30 uur. Maar ik raakte geblesseerd. Mijn huisarts adviseerde me jullie site en app en een schema om op te bouwen. Nu vind ik lopen met oortjes in niet prettig. Ik luister graag naar de vogels wanneer ik loop. Als ik nu de app aanzet is het geluid vaak heel zacht, ook als ik het niet heb aangepast. Nu kan ik het geluid van Dolf niet harder of zachter zetten, tenzij ik de oortjes aansluit. Kunnen jullie dit aanpassen? Bij slecht weer…

1 stem
    stem
    Inloggen
    Controleer!
    (even geduld ...)
    reset
    of meld u aan met
    • facebook
    • google
    Ingelogd als (Afmelden)