Ik stel voor ...

Navigatie optie | oftewel route tekenen en Looptijden verteld waar je heen moet

Geconfronteerd met lopen op plaatsen waar je niet bekend ben, de optie waar je je route kan tekenen en door Looptijden keurig gewezen wordt waar je links | rechts afmoet, zodat je niet verdwaald

161 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Hans van der Lans shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

14 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Maarten commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Goed idee. Misschien een workaround tot die tijd: ik heb redelijk tot goeie ervaringen met het op mijn smartphone gelijktijdig laten lopen van looptijden.nl en google maps navigatie app waarop ik een "wandel"route heb bepaald. De twee apps lijken elkaar niet in de weg te zitten, behalve dat je heel soms een route aanwijzing kunt missen als je voice coach net tegelijk je voortgang aan het melden is. Nadeel is dat google maps navi vooral goed werkt als je van A naar B loopt en minder als je een rondje wilt maken.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Zijn er al ontwikkelingen op dit gebied? Ben voor mijn windows phone zoekende naar een soort van "tomtom" om mee te kunnen, hiervoor al allerlei apps geprobeerd, maar tot nog toe niet de ideale gevonden.
    Aangezien dit idee al 2 jaar geleden geopperd is, komt de dag waarop er in de app van fietstijden iets mogelijk is, wellicht steeds dichterbij... Zou wat mij betreft zeer welkom zijn!!

• Rudi Arts commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Goed idee, wacht daar ook op. Een opgeslagen route volgen doe ik nu vaak, alleen zijn sommige bochten niet goed te zien. daarom zou het fijn zijn als er op tijd aangegeven zou worden wanneer je moet afdraaien.

• Richard commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Prima idee. Ik heb afgelopen jaar op Gran Canaria vantevoren routes getekend maar heb daar de juiste weg niet kunnen vinden. Wel lekker gelopen daar trouwens.
    Komende zomer ben ik weer van plan om routes vantevoren te tekenen dit keer voor Tsjechië

• ferrysegers commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Dacht ik ook aan. Gps staat toch al aan dus veel extra batterij duur zal hij niet hoeven te vragen. Ik lees vaak dat mensen met hun gps problemen hebben in de app. Ik heb daar helemaal geen last van een gebruik hem samen met een horloge met gps. Daar zit geen merkbaar verschil.

• Jos van Damme commented  ·   ·  Flag as inappropriate

de GPS functie is van je telefoon en niet van die app hoor. Mijn tel heeft ook een beroerde GPS, maar de app kan daar nietss aan doen

• Pieter commented  ·   ·  Flag as inappropriate

gaat niet werken met deze app.
    daarvoor is de kwalitiet van de GPS functie in de app te slecht.
    ik heb soms afwijkingen van 10% in de werkelijk gelopen route en de door de app gemeten route.

daarnaast loop ik volgens de app soms dwars door huizen heen, om bochtjes af te snijden.

• Anoniem commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Super idee!!! Zou een zeer mooie optie zijn waar ik ook al tijden op zit te wachten.

• N. Schram commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Inderdaad, ik zit met smart te wachten op de navigatie-uitbreiding voor op de fiets. Aanschaf van een fiets-GPS is dan niet meer nodig en is alles mooi gecombineerd in 1 programma en device!

Feedback and Knowledge Base