Ik stel voor ...

Apple watch app maken.

Start meting scherm
Tijd
Afstand
Hartslag
Snelheid

Met intergratie apple watch activiteit functie.

114 stemmen
stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (Denken…)
anoniem plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →

14 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Herman schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Graag looptijden op de apple watch.

Als dit gerealiseerd wordt, ga ik direct een abonnement nemen bij Looptijden.nl

Groet,

• Marijnverbaant schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik zou graag de combinatie Apple Watch series 2 (Nike+) met looptijden willen. Maar helaas lukt zelfs importeren vanuit het profiel van een looptijd uit mn Apple Watch niet....weet niet wat ik verkeerd doe

• Anton schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ben, volstrekt mee eens. Ik vind looptijden by far de beste app en het zou een perfecte toevoeging zijn op de Apple Watch.
    @redactie, zijn er concrete plannen om een looptijden.nl app voor de Apple Watch te maken?

• Ben Engel schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Inmiddels de nieuwe generatie Appel Watch 2 met mooie uitbreiding zoals GPS, maar is het voor looptijden nog geen optie om een app te genereren voor apple Watch. Ik blijf het zeggen zou een perfecte toevoeging zijn. De apps die ik heb beoordeeld en bekeken halen het niet bij de looptijden app. Heb op de Nike site een account aangemaakt omdat deze match met de apple watch,maar is niet handig teveel beperkingen. Of is er nog steeds te weinig animo???

• PSZ schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Of looptijden ook laten werken onder de Apple watch of de hartslagtijden van de workout in Applewatch laten integreren met looptijden. Of beide ;-)
    Ik hoop nog steeds dat het gerealiseerd gaat worden!!

• remko schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik heb speciaal een iphone gekocht omdat deze betere metingen realiseert met looptijden dan een windows phone. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie moeite willen doen om de app met de apple watch te laten samnen werken.
    Ik wil erg graag mijn harslag meten, maar heb geen behoefte aan een band om mijn borst.

Dank alvast!

• PSZ schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik gebruik de Apple Watch om met hun work-out programma mijn hartslag te kunnen meten zonder een andere hartslagmeter te gebruiken. Nu kan ik dit niet integreren met de looptijdenapp op m'n Iphone. Daar kijk ik erg naar uit!

P.s. Het is ook goed mogelijk dat Apple Watch gebruikers overstappen naar of enkel Runkeeper / Nike e.d. gaan gebruiken i.p.v. de looptijden app. Stilstand is achteruitgang. Dat geldt voor mijn hardlopen maar ook voor de digtiale ontwikkeling van een app.... Het kan het installeren en gebruik alleen maar stimuleren zou ik denken.

Goedemorgen, Ik begrijp dat jullie nog niet besloten hebben een app te maken voor de Apple Watch vanwege de vraag (hoeveel) van de gebruikers. Maar hebben de anderen zoals Nike-RunKeeper-Runtastic etc wel voldoende gebruikers(vraag het mij af) want ze hebben ze de app al wel voor hun gebruikers. Maar geduld is een schone zaak zeg ik. Nu gebruik ik de Watch nog niet voor het hardlopen want apple heeft nu eenmaal geen schema's etc en is niet uitnodigend om te gaan gebruiken.

Oké, Vriendelijk loopgroet,

Ben

Idd zou een mooie optie zijn om de looptijden app te kunnen gebruiken met de Apple Watch. Dus in de goede zin van het woord "werk aan de winkel"

Feedback en Kennisbank